ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ
Краснолиманського міського суду Донецької області
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ
2019
Модуль «Задоволеність роботою суду
його клієнтами»
Рішенням Ради суддів України №53 від 17 вересня 2018 року «Про застосування системи оцінювання роботи суду (СОРС) з метою отримання інформації про поточну ситуацію роботи судів та визначення потреб органів правосуддя» було рекомендовано усім судам України провести протягом грудня 2018 року - січня 2019 року анкетування відвідувачів щодо якості функціонування суду за допомогою анкет.
Наказом голови Краснолиманського міського суду Донецької області №1-а/г від 14.01.2019 року було вирішено провести в період з 15 січня по 15 лютого 2019 року включно анкетування відвідувачів суду.
Анкетування відвідувачів проводилось за допомогою «Анкети опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (картка громадянського звітування)» (додаток 6 до Методичного посібника «Застосування Системи оцінювання роботи суду»).
Опитування проводилось з метою отримання об’єктивної інформації якості послуг, що надаються судом та розробки планів дій, спрямованих на вдосконалення роботи суду, а саме: доступності та зручності перебування в приміщенні суду, інформаційної доступності суду, дотримання процесуальних строків розгляду справ, якості процесуальних документів, якості роботи суддів та працівників апарату суду .
Звітний період:
2019 рік
Виконавці дослідження:
Роменська В.М.- заступник керівника апарату Краснолиманського міського суду Донецької області
Організація дослідження та формування вибірки:
Відповідно до методології карток громадянського звітування, якість роботи суду оцінюється з позиції його відвідувача.
Опитування проходило у формі анкетування. Участь у анкетуванні прийняли 15 респондентів.
У ході опитування було зафіксовано близько 30% відмов від анкетування. Основна причина відмови - відсутність у респондентів часу. Разом із тим, більшість респондентів поставилися до опитування відповідально.
Таблиця 4. Загальна характеристика респондента
Кількість респондентів |
15 |
Розподіл за віковими характеристиками |
18-25 – 20% 26-39 – 40% 40-59 – 40% 60 років і старше – 0 |
Розподіл за статтю |
Чоловіча – 60% Жіноча – 40% |
Географічний розподіл |
В населеному пункті, де розташований цей суд – 33% В іншому населеному пункті – 67% |
Розподіл за матеріальними статками |
Бідний – 0% Нижче середнього статку – 13% Середнього статку – 74% Заможний – 13% Багатий – 0% Немає відповіді – 0% |
Рівень освіти |
Середня та неповна середня – 20% Базова вища – 7% Повна вища – 73% Інше – 0% |
Розподіл за роллю в судовому процесі (позивач, свідок, потерпілий і т.д.) |
Позивач/відповідач/свідок/потерпілий –60% Адвокат, юрист-консультант – 27% Інше – 13% |
Розподіл за судовим процесом |
Цивільний процес – 60% Кримінальний процес – 26% Адміністративний процес – 7% Справа про адміністративні правопорушення – 7% |
Розподіл за стадією розгляду справи |
Розгляд справи ще не розпочато – 20% Справа перебуває в процесі розгляду – 60% Розгляд справи завершено (винесено рішення) – 7% Інше – 7% Немає відповіді – 7% |
Згідно даних таблиці 4, найбільше в опитуванні прийняли участь респонденти вікової категорії – «26–39 років та «40–59 років» по 40%, 20% респонденти віком від «18–25 років». З них, 60% склали чоловіки та 40% жінки.
За рівнем освіти 73% респонденти мають повну вищу освіту, 20% мають середню та неповну середню освіту, 7% респондентів мають базову вищу освіту.
Більша частина опитаних (67%) проживають в іншому населеному пункті і лише 33% проживають у населеному пункті, де розташований суд.
Більша частина респондентів (60%) представляють в суді особисто себе, 27% респондентів представляють іншу особу (є адвокатом, юрист-консультантом), 13% обрали інше.
Серед опитаних респондентів 74% вважають себе громадянами «середнього статку», по 13% вважають себе громадянами «нижче середнього статку» та «заможними».
На момент проведення опитування 40% респондентів брали участь в судовому процесі вперше, 40% респондентів були учасниками судового процесу 2 – 5 разів і лише 20% – були учасниками судового процесу 6 разів і більше.
Більша частина респондентів (60%) приймають участь у цивільному процесі, 26% приймають участь у кримінальному процесі, по 7% приймають участь в адміністративному процесі та у справі про адміністративне правопорушення
Стосовно обізнаності їх з роботою судів і суддів 47% респондентів відповіли, що «цілком обізнані», 33% відповіли, що «загалом обізнані», 7% відповіли, що «майже обізнані».
Більша частина респондентів (60%) відповіли, що «справа перебуває в процесі розгляду»,20% відповіли, «що розгляд справи ще не розпочато», по 7% відповіли, що «розгляд справи завершено» або «інше»
Таблиця 4.1. Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
ВСЬОГО |
15 |
|
|
|
5 |
7 |
3 |
4,6 |
Згідно отриманих даних, 47% респондентів оцінюють якість роботи суду як відмінну, 33 % – як добру і 20% не відповіли на запитання. Респонденти у віці 26-39 років оцінили якість роботи суду, як відмінну та як добру оцінили респонденти у віці 40-59 років.
Таблиця 4.2. Доступність суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Чи легко респондентам було знайти будівлю суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,8 |
2 |
Чи зручно респондентам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне запитання) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,3 |
3 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,7 |
4 |
Чи зазнавали респонденти певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
Відсоток «Так», «Ні» |
Так – 0% Ні – 80% Не відповіли – 20% |
5 |
Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4 |
6 |
Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,9 |
7 |
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4
|
8 |
Чи могли б респонденти дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,5 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,2 |
Згідно даних в таблиці 4.2 респонденти позитивно оцінили доступність суду (4,2 бали).
Відповіді на запитання оцінювалися за 5-ти бальною шкалою, де 1-цілком ні, 2-швидше ні, 3-більш-менш (і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так.
На запитання: «чи легко було знайти будівлю суду» - 87% зазначили оцінку «5», по 8% зазначили оцінки «4» та «3»; «чи зручно респондентам діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» - 50 % надали оцінку «5», по 25% надали оцінки «4» та «3»; «чи зручно паркувати автомобіль» - 73% зазначили «5», 27% зазначили «4»; «чи зазнавали респонденти певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?» - 80% респондентів відмітили «Ні»; «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?» - 59% оцінили на «5», по 8% оцінили на «4» та «3», 25% оцінили на «2»; «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном?» - 55% зазначили оцінку «5», по 15% зазначили оцінки «4» та «3», 15% зазначили оцінку «1»; «чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)?» - 58% надали оцінку «5», 25% надали оцінку «4», 17% надали оцінку «1»; «чи могли б респонденти дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності?» - 31% зазначили «5», по 23% зазначили «4» та «3», 8 % зазначили оцінку «1».
Таблиця 4.3. Зручність та комфортність перебування в суді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4 |
2 |
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
2,7 |
3 |
Чистота та прибраність приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
4 |
Достатність освітлення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,7 |
Згідно даних, які представлені у таблиці 4.3 щодо зручності та комфортності перебування в суді респонденти оцінили задовільно (3,7 бали).
На запитання: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання» - 50% надали оцінку «5», 29% надали оцінку «4», 7 надали оцінку «3», 14 % надали оцінку «1»; «вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)» - 17% оцінили на «5», 41% оцінили на «3», 17% оцінили на «2», 25% оцінили на «1»; «чистота та прибраність приміщень» - 54% зазначили «5», 31% зазначили «4», 15% зазначили «1»; «достатність освітлення» - 62% надали оцінку «5», 15% надали оцінку «4», 8% надали оцінку «3»,15 % надали оцінку «1».
Таблиця 4.4. Повнота та ясність інформації. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Зручність розташування інформаційних стендів та дошок об’яв |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
2 |
Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,9 |
3 |
Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
4 |
Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
5 |
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,9 |
6 |
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,7
|
7 |
Відсоток учасників проваджень, що користувалися сторінкою суду в мережі Інтернет ? |
відсоток |
Так-69% Ні-31% |
8 |
Чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,6 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4
|
Згідно даних в таблиці 4.4 респонденти позитивно оцінили повноту та якість інформації (4 бали).
На запитання: «зручність розташування інформаційних стендів та дошок об’яв» - 57% оцінили на «5», 22% оцінили на «4», 7% оцінили на «3», 14 % оцінили на «1»,; «задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - 50% надали оцінку «5», 29% надали оцінку «4», 7% надали оцінку «3», 14 % надали оцінку «1»; «задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому» - 65% зазначили «5», 14% зазначили «4», 7% зазначили «3», 14 % зазначили «1»; «задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду» - 65% оцінили на «5», 7% оцінили на «4», 14% оцінили на «3», 14 % оцінили на «1»; «задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо)» - 50% надали оцінку «5», 14% надали оцінку «4», 22% надали оцінку «3», 14% надали оцінку «1»; «задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів» - 43% зазначили «5», 22% зазначили «4», 14% зазначили «3», 7% зазначили «2», 14% зазначили «1»; «відсоток учасників проваджень, що користувалися сторінкою суду в мережі Інтернет ?» - 69% відповіли «Так»; «чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію?» - 91% зазначили оцінку «5», 9% зазначили оцінку «1».
Таблиця 4.5. Сприйняття роботи працівників апарату суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Старанність працівників апарату суду та відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.3 |
2 |
Виявлення працівниками апарату суду доброзичливості, поваги, бажання допомогти |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,5 |
3 |
Виявлення працівниками апарату суду однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.3 |
4 |
Виявлення працівниками апарату суду професіоналізму, знання своєї справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,4 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
4,4 |
Згідно даних в таблиці 4.5 респонденти позитивно оцінили роботу працівників апарату суду (4,4 бали).
На запитання: «чи старанно працювали працівників апарату суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків» - 61% оцінили на «5», 23% оцінили на «4», 8% оцінили на «3», 8% оцінили на «1»; «чи виявили при спілкуванні працівники апарату суду доброзичливість, повагу, бажання допомогти» - 84% зазначили «5», 8% зазначили «3», 8% зазначили «1»; «чи виявили при спілкуванні працівники апарату суду однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу» - 76% оцінили на «5», по 8% оцінили на «4» та на «3», 8% оцінили на «1»; «чи виявили при спілкуванні працівники апарату суду професіоналізм, знання своєї справи» - 73% зазначили оцінку «5», по 9% зазначили оцінки «4» та «3», 9 % зазначили оцінку«1».
Таблиця 4.6. Дотримання термінів судового розгляду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Вчасний (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,9
|
2 |
Врахування побажання учасника судового провадження при призначенні дня та часу засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,9 |
3 |
Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,3 |
4 |
Обґрунтованість затримки/ перенесення слухань у розгляді справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,6 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
3,9 |
Згідно даних в таблиці 4.6 респонденти задовільно оцінили дотримання строків судового розгляду (3,9 бали).
На запитання: «чи вчасно (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі» - 46% зазначили оцінку «5», 27% зазначили оцінку «4», по 9% зазначили оцінки «3» та «2», 9% зазначили оцінку «1»; «чи було враховано побажання учасника судового провадження при призначенні дня та часу засідання» - 33% оцінили на «5», 45% оцінили на «4», 11% оцінили на «3» та 11% оцінили на «1»; «чи вчасно отримували повістки та повідомлення про розгляд справи» - 64% зазначили «5», 18% зазначили «4», 9% зазначили «3», 9% зазначили «1»; «чи вважаєте обґрунтованими затримки/ перенесення слухань у розгляді справи» - по 33% оцінили на «5» та на «4», 23% оцінили на «2», 11 % оцінили на «1».
Таблиця 4.7. Сприйняття роботи судді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,3 |
2 |
Коректність, доброзичливість, ввічливість |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,2 |
3 |
Належна підготовка до справи та знання справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
4 |
Надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,2 |
5 |
Дотримання процедури розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
4,2 |
Згідно даних в таблиці 4.7 респонденти позитивно сприйняли роботу суддів (4,2 бали).
На запитання: «для судді, який розглядав справу було типово: неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був)» - 82% зазначили оцінку «5», 18% зазначили оцінку «1»; «для судді, який розглядав справу було типово: коректність, доброзичливість, ввічливість» - 70% оцінили на «5», 15% оцінили на «4», 15% оцінили на «1»; «для судді, який розглядав справу було типово: належна підготовка до справи та знання справи» - 58% зазначили оцінку«5», 25% зазначили оцінку «4», 17% зазначили оцінку «1»; «для судді, який розглядав справу було типово: надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію» - 66% оцінили на «5», 17% оцінили на «4», 17% оцінили на «1»; «для судді, який розглядав справу було типово: дотримання процедури розгляду» - 64% зазначили оцінку «5», 18% зазначили оцінку «4», 18 % зазначили оцінку «1».
Таблиця 4.8. Судове рішення. Відносні, кількісні та інтегральні показники за картками громадянського звітування тих респондентів, чиї справи вже завершено.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Кількість респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
7 |
2 |
Рішення на користь респондента |
Відсотки «Так» / «Ні» |
Так – 71% Ні – 29% |
3 |
Наміри респондента оскаржувати рішення |
Відсотки «Так» / «Ні» |
Так – 67% Ні – 33% |
4 |
Отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
Так – 67% Ні – 33% |
5 |
Вчасне отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
Так – 80% Ні – 20% |
6 |
Легкість та доступність для розуміння мови викладення рішення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,5 |
7 |
Сприйняття респондентами обґрунтованості рішення (чи було рішення добре обґрунтоване?) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,8 |
8 |
Середня кількість судових засідань, що відбулися по справах тих респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
2 |
9 |
Середня кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
Число |
2 |
10 |
Середня кількість візитів до суду, що не були пов’язані з судовими засіданнями |
Число |
2 |
Згідно даних таблиці 4.8 можна зробити висновок про позитивну оцінку судових рішень.
На запитання: «чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 71% відповіли «Так», 29% відповіли «Ні»; «чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі» - 67% відповіли «Так»,33% відповіли «Ні»; «чи вчасно Ви отримали рішення по справі» - 80% відповіли «Так», 20% відповіли «Ні»; «чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою» - по 33% оцінили на «5» та на «4», по 17% оцінили на «2» та на «1»; «чи було рішення по справі добре обґрунтованим?» - по 40% надали оцінку «5» та «4», 20% надали оцінку «1».
На запитання: «вкажіть загальну кількість судових засідань, що відбулися по справі» респонденти зазначали від 1 до 4 засідань; «вкажіть загальну кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду» респондент зазначив 2; «вкажіть загальну кількість візитів до суду, що не були пов’язані з судовими засіданнями» респонденти зазначили від 1 до 2 візитів.
Рекомендації учасників судових проваджень та зміни за останній час
1) Виміри якості, які слід покращувати в першу чергу. 1- найбільш важливий вимір якості (слід покращувати в першу чергу), 7 – найменш важливий вимір якості.
Вимір якості |
Ранг |
Доступність суду |
3 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
5 |
Повнота та ясність інформації |
4 |
Дотримання термінів судового розгляду |
3 |
Якість роботи працівників апарату суду |
4 |
Якість роботи судді |
3 |
На запитання: «доступність суду» - 36% надали оцінку «1» та 19% надали оцінку «6»; «зручність та комфортність перебування у суді» - 45% оцінили на «6», по 9% оцінили на «1», «2», «3»; «повнота та ясність інформації» - 45% оцінили на «4», по 9% оцінили на «1», «2», «3»; «дотримання термінів судового розгляду» - по 27% оцінили на «2» та на «3», 18% оцінили на «5»; «якість роботи працівників апарату суду» - 27% оцінили на «5», по 18% оцінили на «1», «2», «3»; «якість роботи судді» - 40% оцінили на «1», 18% оцінили на «5».
.
2) Рекомендації учасників судових проваджень – збільшити кількість суддів для покращення роботи суду; ремонт приміщення 2-го поверху; толерантність до відвідувачів; зробити вбиральні для відвідувачів
3) На думку учасників судових проваджень, чи забезпечують наявні матеріально-технічні ресурси потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків?
Так |
Відсоток |
67% |
Ні |
Відсоток |
13% |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
20% |
На запитання: «чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків» - 67% відповіли «Так», 13% відповіли «Ні».
4) Враження респондентів від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями
Кращі, ніж очікував |
Відсоток |
27% |
Гірші, ніж очікував |
Відсоток |
0% |
Відповідають очікуванням |
Відсоток |
60% |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
13% |
На запитання: «яким було Ваше враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашим очікуванням» - 60% відповіли «відповідають очікуванням», 27% відповіли «краще, ніж очікував».
5) Для респондентів, що були в цьому суді раніше (минулого року, або ще раніше), чи змінилася, на їх погляд якість роботи суду загалом?
Покращилась значно |
Відсоток |
33% |
Покращилась несуттєво |
Відсоток |
0% |
Залишилась без змін |
Відсоток |
7% |
Дещо погіршилася |
Відсоток |
0% |
Значно погіршилася |
Відсоток |
0% |
Важко сказати |
Відсоток |
13% |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
47% |
На запитання: «чи змінилася, на їх погляд якість роботи суду загалом?» -33% відповіли «покращилась значно», 13% відповіли «важко сказати»
5) Для респондентів, що були в цьому суді раніше, чи відчули вони певні зміни в організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства?
Так, відчув позитивні зміни |
Відсоток |
27% |
Так, відчув негативні зміни |
Відсоток |
0% |
Ні, не відчув ніяких змін |
Відсоток |
33% |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
40% |
На запитання: «чи відчули вони певні зміни в організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства?» - 33% відповіли «ні, не відчув ніяких змін», 27% відповіли «так,відчув позитивні зміни».
Висновки та рекомендації:
Дані отримані в ході опитування свідчать про те, що громадяни на 80% задоволені роботою Краснолиманського міського Донецької області (47% оцінили як відмінну, 33 % оцінили, як добру).
Найбільш позитивно респонденти оцінили роботу працівників апарату суду (середній інтегральний показник склав 4,4 бали), найбільш задовільно респонденти оцінили зручність та комфортність перебування в суді (середній інтегральний показник склав 3,7 бали).
Проаналізувавши отриману вищезазначену інформацію, надати Краснолиманському міському суду такі рекомендації:
Зручність та комфортність перебування в суді:
Дотримання термінів судового розгляду: