flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Індустріальний районний суд м. Дніпропетровська

Додаток №2 до Положення

Додаток №2 до Положення

про взаємодію судів із засобами масової інформації журналістами та  громадськими організаціями

 

Рекомендації щодо спілкування з журналістами та представниками громадських організацій

 

Основні принципи спілкування з журналістами та представниками громадських організацій:

 

- Не бійтесь журналістів, представників громадських організацій – вони теж ЛЮДИ J

- Журналісти, представники громадських організацій просто намагаються ПРАВИЛЬНО ЗРОЗУМІТИ інформацію

- Суди МОЖУТЬ будувати ДОБРІ стосунки зі ЗМІ

- У них Є ПРАВО ІНФОРМУВАТИ громадськість

 

Пам’ятайте!  Недомовленість і закритість породжують чутки і домисли

 

Окремі поради при спілкуванні з журналістами  та представниками громадських організацій:

 

Що необхідно робити

Чого робити НЕ можна

Найважливішу інформацію озвучуйте на початку

 

«По-приятельськи» спілкуватися з журналістами, представниками громадських організацій. Фраза «не для друку» не  діє. Пам’ятайте: все, що Ви скажете журналісту, може бути використано в публікації

 

Намагайтесь говорити чітко і лаконічно, адже, скоріш за все, з Вашого інтерв’ю візьмуть лише кілька фраз

 

 

Ні за яких умов не повідомляйте ті факти, які не хочете повідомляти

 

Завжди говоріть правду

 

Не уникайте відповіді на питання. Пообіцяйте уточнити інформацію і повідомити її пізніше

 

Будьте доброзичливими до представників ЗМІ та громадських організацій

 

Не кажіть слова «Без коментарів». Краще зайвий раз нагадати журналістам, представникам громадських організацій, що «законодавство не дозволяє Вам коментувати судове рішення або висловлювати оціночні судження щодо політичної ситуації в країні»…

Обережно вибирайте висловлювання. Ваше «міцне слівце» завтра може опинитися на перших шпальтах

Не сперечайтеся з журналістом, представниками громадських організацій. Ви можете виграти в спорі, але публікації готуватиме він і в підсумку Ви все одно програєте

 

Озбройтесь гумором. Якщо мета журналіста, представника громадської організації – просто викликати скандал, гумор працює краще за погрози та сварки

Не повторюйте слова журналіста, представника громадської організації  з якими Ви не згодні! Є відомий прийом, який дозволяє вкласти у Ваші вуста ті слова, які Ви зовсім не збиралися говорити

Завжди слідкуйте за своїми словами, поведінкою та зовнішнім виглядом у присутності журналістів, представників громадських організацій

Не переходьте на особистості. Якщо журналіст виявився непрофесійним, краще дати свої розумні відповіді на його дурні запитання

За потреби і за можливості переадресуйте журналіста, представника громадської організації  до прес-служби суду

Не піддавайтесь на провокацію