flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Індустріальний районний суд міста Дніпра

Зміни до Засад використання автоматизованої системи документообігу суду

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                   рішенням зборів суддів

                                                                                   Краснолиманського міського суду

                                                                                   Донецької області

                                                                                   від 20.08.2015 року

 

ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ

ДОКУМЕНТООБІГУ  КРАСНОЛИМАНСЬКОГО МІСЬКОГО СУДУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Із змінами, внесеними рішеннями зборів суддів №2 від 16.02.2016 року

Із змінами, внесеними рішеннями зборів суддів №8 від 11.07.2016 року

Із змінами,внесеними рішеннями зборів суддів №13 від 14.12.2016 року

Із змінами,внесеними рішеннями зборів суддів №14 від 19.12.2016 року

Із змінами,внесеними рішеннями зборів суддів №1 від 17.01.2017 року

Із змінами,внесеними рішеннями зборів суддів №2 від 20.01.2017 року

Із змінами,внесеними рішеннями зборів суддів №4 від 04.07.2017 року

Із змінами,внесеними рішеннями зборів суддів №5 від 14.08.2017 року

Із змінами,внесеними рішеннями зборів суддів №7 від 04.10.2017 року

Із змінами,внесеними рішеннями зборів суддів №9 від 03.11.2017 року

Із змінами,внесеними рішеннями зборів суддів №12 від 20.12.2017 року

 

  1. Загальні положення.

1.1Засади використання автоматизованої системи документообігу суду в Краснолиманському міському суді Донецької області (далі – Засади) за допомогою автоматизованої системи документообігу суду (далі – АСДС) визначають порядок функціонування автоматизованої системи в суді, урегулювання яких відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» і Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення), в редакції, затвердженій рішенням Ради суддів України № 25 від 02.04.2015 року, відноситься до повноважень зборів суддів Краснолиманського міського суду Донецької області.

1.2 У разі внесення змін до Засад використання автоматизованої системи документообігу суду збори суддів Краснолиманського міського суду Донецької області новим рішенням затверджують Засади використання автоматизованої системи документообігу суду в новій редакції, які вносяться до автоматизованої системи не пізніше робочого дня, що настає після проведення цих зборів.

 

  1. Функціональні обов’язки, права користувачів автоматизованої системи. 

2.1 Функціональні обов'язки, права користувачів автоматизованої системи, надання та позбавлення права доступу до неї в суді визначаються на підставі наказів голови суду відносно суддів суду та керівника апарату суду відносно працівників апарату суду.

 

  1. Особливості розподілу справ між суддями.

3.1 Розподіл судових справ здійснюється в суді в день їх реєстрації, на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи, уповноваженими на підставі наказу керівника апарату особами, відповідальними за здійснення автоматизованого розподілу судових справ за правилами, встановленими Положенням та цими Засадами з урахуванням спеціалізації суддів.

3.2 Якщо судова справа підлягає розгляду колегією суддів, визначення суддів, що входять до складу колегії проводиться автоматично в загальному порядку згідно з вимогами підпункту 2.3.4 пункту 2.3 Положення.

3.3 У разі неможливості виконання суддею, який входить до складу колегії суддів, обов'язків судді (тривала тимчасова непрацездатність, закінчення повноважень судді, звільнення з роботи тощо), заміна відсутнього судді здійснюється шляхом повторного автоматичного розподілу на підставі розпорядження керівника апарату.

3.4 Визначення присяжних та народних засідателів відбувається за правилами, встановленими Положенням.

3.5 У разі невиходу судді на роботу з поважних причин, які будуть підтверджені документально, суддя в день невиходу на роботу зобов’язаний невідкладно повідомити про це особу суду, відповідальну за ведення кадрової роботи або особу, яка виконує її обов’язки.

3.6 Розподіл усіх справ і матеріалів здійснюється виключно особами, відповідальними за автоматичний розподіл справ.

3.7 Будь-який суддя (судді) мають право бути присутніми під час розподілу справ і матеріалів.   

3.8 У разі задоволення заяви про відвід (самовідвід) повторний автоматизований розподіл справ або заміна судді (суддів) у випадках, передбачених пунктом 2.3.49 цього Положення здійснюється на підставі вмотивованого рішення про відвід судді (самовідвід)  судді (суддів).

3.9 Справи (провадження) в порядку виконання вироку через припинення повноважень (закінчення п’ятирічного строку призначення судді вперше, досягнення 65- річного віку) передавати  суддям з дотриманням принципів черговості за алфавітним покажчиком прізвищ суддів (рішення зборів суддів №16 від 22.05.2015 року).

        3.10  З метою рівномірного навантаження на суддів видалятися до нарадчої кімнати на підставі доповідних записок, внесених керівнику апарату суду  по важким провадженням (справам), багатотомним, багатоепізодним, особливо тяжким з великою кількістю  обвинувачених, потерпілих (рішення зборів суддів №19 від 30.06.2015 року) .

  1. Правила здійснення автоматизованого розподілу судових справ між суддями

4.1 Автоматизований розподіл судових справ здійснюється за правилами, встановленими Положенням.

4.2 Визначення суддів, які мають повноваження щодо розгляду судової справи на момент автоматизованого розподілу, здійснюється згідно з вимогами підпункту 2.3.3 пункту 2.3 Положення, з врахуванням Засад використання автоматизованої системи документообігу суду, а також з урахуванням дотримання правил поєднання судових справ.

4.3 Консультант з кадрової роботи суду щоденно перевіряє актуальність інформації в табелі обліку використання робочого часу суддів в автоматизованій системі документообігу суду та в разі будь-яких змін заносить дані щодо відсутності судді на роботі невідкладно.

4.4 Інформація про відгули суддів заноситься до табеля обліку використання робочого часу у вигляді відмітки (І) та окремо до розділу «Інше», а в примітках позначається дата та номер наказу.

4.5 У разі неможливості сформувати колегії суддів (склад суду) з числа суддів у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю судді (можливістю бути присутнім у судовому засіданні), його (їх) відпусткою (за 14 днів до початку відпустки та три робочі дні до початки відпустки, якщо її тривалість становить менше 14 календарних днів), відрядженням (за один робочий день до відрядження) розподіляти судові справи з внесенням корегувань до табелю обліку робочого часу, який знаходиться в автоматизованій програмі Д-3, з метою уникнення порушення строків розгляду справ (проваджень) та скарг (рішення зборів суддів №10 від 27.03.2015 року), (рішення зборів суддів №5 від 14.08.2017 року).

4.6 У разі неможливості розподілу суддям клопотань та проваджень щодо неповнолітніх  через тимчасову непрацездатність (можливістю бути присутнім у судовому засіданні), відпустку (за 14 днів до початку відпустки та три робочі дні до початки відпустки, якщо її тривалість становить менше 14 календарних днів), відрядження (за один робочий день до відрядження) розподіляти судові справи даної категорії з внесенням корегувань до табелю обліку робочого часу, який знаходиться в автоматизованій програмі Д-3, з метою уникнення скарг з боку учасників процесу та порушення строків розгляду справ (проваджень) (рішення зборів суддів №12 від 07.04.2015 року, №2 від 16.02.2016 року).

4.7 У разі неможливості сформувати колегії суддів (склад суду) з числа суддів у зв’язку відпусткою  судді (суддів) якщо її тривалість становить більше 14 календарних днів розподіляти судові справи з внесенням корегувань до табелю обліку робочого часу, який знаходиться в автоматизованій програмі Д-3, з метою уникнення порушення строків розгляду справ (проваджень) та скарг (рішення зборів суддів №8 від 11.07.2016 року), (рішення зборів суддів №5 від 14.08.2017 року).

4.8 Скарги на дії держвиконавця, справи про адміністративні правопорушення,кі повернулись після дооформлення  розподіляти в автоматичному режимі у разі перебування судді на лікарняному, у відпустці, у дні коли суддям не розподіляються справи через відпустку, за три робочі дні – якщо тривалість відрядження становить більше 7 календарних днів (рішення зборів суддів №14 від 19.12.2016 року).

        4.9 У разі необхідності обрання запасного судді вносити зміни до «Спеціалізації суддів»  в АСДС для розподілу кримінальних проваджень слідчим суддям, окрім тих по яким розглядались клопотання (рішення зборів суддів №7 від 04.10.2017 року).

        4.10 У разі неможливості обрання запасного судді у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю судді (можливістю бути присутнім у судовому засіданні), його (їх) відпусткою (за 14 днів до початку відпустки та три робочі дні до початки відпустки, якщо її тривалість становить менше 14 календарних днів), якщо її тривалість становить більше 14 календарних днів, відрядженням (за один робочий день до відрядження) розподіляти кримінальні провадження з внесенням корегувань до табелю обліку робочого часу, який знаходиться в АСДС (рішення зборів суддів №7 від 04.10.2017 року).

        4.11 У разі неможливості сформувати колегії суддів вносити зміни до «Спеціалізації суддів» в АСДС  для розподілу кримінальних проваджень слідчим суддям, окрім тих по яким розглядались клопотання (рішення зборів суддів №7 від 04.10.2017 року).

 

  1. Розподіл судових справ шляхом передачі раніше визначеному у судовій справі судді

5.1 Раніше визначеному в судовій справі головуючому судді передаються:

судові справи, що надійшли для вирішення питання про прийняття додаткового судового рішення, виправлення описок та помилок, роз'яснення судового рішення, повернення судового збору;

судові справи про перегляд заочного рішення;

судові справи, за якими надійшли заяви (клопотання), пов'язані із виконанням судових рішень, передбачені статтями 368 - 373, 378 Цивільного процесуального кодексу України, статтями 117, 119 - 121, 121-2, 122 Господарського процесуального кодексу України, статтями 259 - 264, 267 (крім частини дев'ятої статті 267) Кодексу адміністративного судочинства України, статтею 535 Кримінального процесуального кодексу України, статтею 304 Кодексу України про адміністративні правопорушення;

клопотання про вирішення питання, пов'язаного з виконанням вироку, у судових справах, які розглянуті даним судом;

матеріали кримінального провадження щодо особи, стосовно якої вже здійснюється судове провадження, у випадку, передбаченому частиною другою статті 334 Кримінального процесуального кодексу України;

судові справи про адміністративні правопорушення щодо особи, яка вчинила декілька адміністративних правопорушень;

зустрічні позови та позови третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору у судовій справі, у якій відкрито провадження, що надійшли до суду;

заяви про скасування заходів реагування, застосованих у межах відповідної судової справи;

заяви про відновлення втраченого судового провадження;

заяви про забезпечення позову, доказів;

заяви про скасування судових наказів, справи після скасування заочних рішень (рішення зборів суддів №3 від 21.03.2011 року)

скарги на дії держвиконавця, справи про адміністративні правопорушення,які повернулись після дооформлення (рішення зборів суддів №13 від 14.12.2016 року)

5.2 У разі відсутності раніше визначеного в судовій справі головуючого судді у випадках надходження:

- матеріалів кримінального провадження щодо особи, стосовно якої вже здійснюється судове провадження, у випадку, передбаченому частиною другою статті 334 Кримінального процесуального кодексу України;

- заяв про скасування судових наказів (рішення зборів суддів №3 від 21.03.2011 року);

- клопотань та скарг по одному кримінальному провадженню,

такі судові справи та матеріали підлягають автоматизованому розподілу між всіма суддями, що мають повноваження на час розподілу з врахуванням визначеної спеціалізації.

5.3 У всіх інших вище перелічених у п.5.1 Засад випадках судові справи передаються раніше визначеному судді, навіть за відсутності його на роботі.

5.4 Клопотання та скарги по одному кримінальному провадженню передаються раніше визначеному слідчому судді.

5.5 Судові справи, що надійшли із судів апеляційної або касаційної інстанцій після скасування ухвал, які перешкоджають подальшому розгляду судової справи (крім ухвал про закриття, припинення провадження), а також ухвал, які не перешкоджають подальшому розгляду судової справи, не підлягають автоматизованому розподілу, а передаються тим суддям, ухвалу яких скасовано чи у провадженні яких перебувала або перебуває судова справа.

 

  1. Коефіцієнти складності судових справ

6.1 Збори суддів затвердили коефіцієнти складності категорій судових справ (рішення зборів суддів №6 від 13.02.2015 року, рішення зборів суддів №9 від 03.11.2017 року рішення зборів суддів №12 від 20.12.2017 року).

6.2 При реєстрації кримінальних проваджень (справ) встановлюються  такі коефіцієнти складності:

1.)Злочини проти основ національної безпеки України (ст.109-114-1 КК України) – 4;

2.) Злочини проти життя та здоров’я особи (ст.115-145 КК України), з них (інші – 3,4):

- умисне вбивство (ст.115 КК України) – 5,3;

- умисне тяжке тілесне ушкодження (ст.121 КК України) – 3,6;

- умисне середньої тяжкості тілесне ушкодження (ст.122 КК України) – 3,8;

- катування  (ст.127 КК України) – 3,4;

3.)Злочини  проти волі, честі та гідності особи (ст.146-151 КК України), з них (інші – 3):

- незаконне позбавлення волі або викрадення людини (ст.146 КК України) - 3,2;

- торгівля людьми або інша незаконна угода щодо людини (ст.149 КК України) – 3,1;

4.)Злочини проти статевої свободи та статевої недоторканності особи (ст.152-156 КК України), з них (інші -4);

- згвалтування (ст.152 КК України) – 4,3;

5.)Злочини проти виборчих, трудових та інших особистих прав і свобод людини і громадянина  (ст.157-184 КК України), з них (інші – 1,4)

- злочини проти виборчих прав (ст.157-160 КК України) – 1,4;

- порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності або релігійних переконань (ст.161 КК України) – 1,4;

- порушення недоторканності житла (ст.162 КК України) – 3,6;

- порушення авторського права і суміжних прав (ст.176 КК України) – 1,7;

6.)Злочини проти власності (ст.185-198 КК України), з них (інші – 1,6)

- крадіжка (ст.185 КК України) - 1,6;

- грабіж (ст.186 КК України) – 2,3;

- розбій (ст.187 КК України) – 4,1;

- вимагання (ст.189 КК України) – 2,8;

- шахрайство (ст.190 КК України ) – 3;

- привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем (ст.191 КК України) – 4,4;

7.)Злочини у сфері господарської діяльності (ст.199-233 КК України) , з них (інші – 4,1)

- контрабанда (ст.201 КК України ) – 3,5;

- ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) (ст.212 КК України) – 4;

8.)Злочини проти довкілля (ст.236-254 КК України) – 1,5;

9.)Злочини проти громадської безпеки (ст.255-270-1 КК України), з них (інші -1)

- створення злочинної організації (ст.255 КК України) – 1;

- бандитизм (ст.257 КК України) – 1;

- злочини у сфері тероризму (ст.258-258-5 КК України) – 1;

10.)Злочини проти безпеки виробництва (ст.271-275 КК України) – 2,9;

11.)Злочини проти безпеки руху та експлуатації транспорту (ст.276-292 КК України), з них (інші – 3,1)

- порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами (ст.286 КК України) – 3;

- незаконне заволодіння транспортним засобом ( ст.289 КК україни) -3,2;

12.)Злочини проти громадського порядку та моральності (ст.293-304 КК України), з них (інші – 1,8);

- хуліганство (ст.296 КК України) – 2,7;

13.)Злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів та інші злочини проти здоров'я населення (ст.305-327 КК України) – 2,5;

14.)Злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів (ст.305-320 КК України), з них (інші -2,5);

- контрабанда наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів чи прекурсорів або фальсифікованих лікарських засобів (ст.305 КК України) – 2,9;

- незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збут наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (ст.307 КК України) – 2,9;

- незаконне введення в організм наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (ст.314 КК України) – 2,5;

15.)Злочини у сфері охорони державної таємниці, недоторканності державних кордонів, забезпечення призову та мобілізації (ст.328-337 КК України), з них (інші – 2,9);

- незаконне переправлення осіб через державний кордон України (ст.332 КК України) – 2,9;

16.)Злочини проти авторитету органів державної влади, органів місцевого самоврядування та об'єднань громадян (ст.338-360 КК України),  з них (інші – 2,9)

- погроза або насильство щодо працівника правоохоронного органу (ст.345 КК України) -2,9;

17.)Злочини у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), систем та комп'ютерних мереж і мереж електрозв'язку (ст.361-363-1 КК України) – 3;

18.)Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг (ст.364-370 КК україни), з них (інші – 4,5)

- зловживання владою або службовим становищем (ст.364 КК України) – 3,6;

- перевищення влади або службових повноважень працівником правоохоронного органу (ст.365 КК України) – 3,6;

- прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою (ст.368 КК України) – 4,5;

- пропозиція або надання неправомірної вигоди службовій особі (ст.369 КК України) – 4,5;

- провокація підкупу (ст.370 КК України) – 4,2;

19.)Злочини проти правосуддя (ст.371-400 КК України) – 1,3;

20.)Злочини проти встановленого порядку несення військової служби (військові злочини) (ст.402-435 КК України) – 2,5;

21.)Злочини проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку (ст.436-447 КК України) – 4;

22.)Інші злочини – 2;

Справи з клопотанням про застосування примусових заходів медичного характеру – 0,6;

Справи з клопотанням про застосування примусових заходів виховного характеру – 0,6;

Справи з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності – 0,1;

Кримінальні провадження у формі приватного обвинувачення – 0,5;

Провадження з угодами – 0,6.

При реєстрації клопотань,скарг,заяв під час досудового розслідування встановлюються  такі коефіцієнти складності:

1.)Клопотання слідчого, прокурора та інших осіб  - 0,2;

2.)Скарги на дії, рішення чи бездіяльність слідчого, прокурора та інших осіб під час досудового розслідування – 0,9;

3.)Заяви про відвід – 0,2.

  При реєстрації справ у порядку виконання, надання міжнародної правової допомоги та за нововиявленими обставинами встановлюються  такі коефіцієнти складності:

1.)Розгляд справ у порядку виконання судових рішень – 0,1;

2.)Розгляд справ у порядку надання міжнародної правової допомоги – 0,2;

3.)Розгляд справ про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами – 0,5;

 

6.3 При реєстрації заяв, скарг, подань, клопотань в порядку ЦПК України встановлюються  такі коефіцієнти складності:

1.)Заяви про видачу судового наказу – 0,1;

2.)Заяви про скасування судового наказу – 0,1;

3.)Заяви про забезпечення доказів, позову до подання позовної заяви – 0,2;

- забезпечення доказів – 0,2;

- забезпечення позову – 0,2;

- скасування заходів забезпечення позову – 0,2;

4.)Заяви про перегляд заочного рішення – 0,3;

5.)Заяви про перегляд рішень, ухвал суду чи судових наказів у зв’язку з нововиявленими обставинами – 0,3;

6.)Заяви про відновлення втраченого судового провадження – 0,5;

7.)Скарги на дії або бездіяльність державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби – 0,4;

8.)Клопотання, заяви, подання у порядку виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) – 0,2;

9.)Клопотання про визнання та звернення до виконання рішення іноземного суду, що підлягає примусовому виконанню – 0,6;

10.)Доручення судів України – 0,1;

11.)Доручення іноземних судів – 0,1;

12.)Заяви про скасування рішення третейського суду – 0,2;

13.)Заяви про видачу виконавчого листа про примусове виконання рішення третейського суду – 0,2;

При реєстрації цивільних справ позовного провадження встановлюються  такі коефіцієнти складності:

1.)Спори про право власності та інші речові права – 1,6;

 - про державну власність – 1,4;

 - про комунальну власність – 1,5;

 - про приватну власність -1,6;

2.)Спори про право інтелектуальної власності – 2;

3.)Спори, що виникають із договорів:

- купівлі-продажу – 1,1;

- дарування – 1,6;

- довічного утримання – 2,8;

- найму (оренди) - 0,8;

- надання послуг – 0,6;

- страхування – 0,7;

- позики, кредиту, банківського вкладу – 0,8;

- підряду – 1,3;

4.)Спори про не договірні зобов’язання, з них про відшкодування шкоди

 - фізичній особі, яка потерпіла від кримінального правопорушення – 0,8;

- завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров’я або смертю фізичної особи, крім відшкодування шкоди на виробництві – 3;

- завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, досудове розслідування, прокуратури або суду – 1,4;

- завданої майну фізичних або юридичних осіб – 1,6;

- завданої порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища – 0,9;

- завданої внаслідок недоліків товарів, робіт (послуг) – 2,6;

- завданої державі внаслідок корупційного правопорушення – 1,3;

- завданої фізичній або юридичній особі внаслідок незаконних рішень, дій або бездіяльності суб’єкта, який здійснює заходи щодо запобігання і протидії корупції – 1,3;

5.)Спори про спадкове право – 0,9;

6.)Спори про захист немайнових прав фізичних осіб – 1;

- про захист честі,гідності та ділової репутації – 3,5;

7.)Спори, що виникають із житлових правовідносин – 1,5;

 - про виселення – 1,7;

- про стягнення плати за користування житлом – 1,3;

- про визнання особи такою, що втратила право користування жилим приміщенням – 0,8;

8.)Спори, що виникають із земельних правовідносин – 1,4;

9.)Спори, що виникають із сімейних правовідносин - 1,4

- про розірвання шлюбу -0,5;

- про стягнення аліментів – 0,5;

- про встановлення батьківства або материнства – 2;

- про позбавлення батьківських прав – 1,1;

10.)Спори, що виникають із трудових правовідносин – 1,2;

- про поновлення на роботі – 2,8;

- про виплату заробітної плати- 0,9;

- про відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної працівниками державним підприємству, установі, організації- 1,5;

11.)Спори, пов’язані із застосуванням Закону України «Про захист прав споживачів» - 1;

12.)Звільнення майна з-під арешту – 0,9;

13.)Інші – 1.

При реєстрації цивільних справ окремого провадження встановлюються  такі коефіцієнти складності:

1.)Справи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності особи, з них:

- про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи - 0,9;

- про визнання фізичної особи недієздатною – 0,6;

- про поновлення цивільної дієздатності особи – 0,9;

2.)Справи про надання неповнолітній особі повної цивільної дієздатності – 1;

3.)Справи про визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою – 0,5;

4.)Справи про скасування рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою – 0,5;

5.)Справи про усиновлення – 0,5;

6.)Справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення – 0,5;

7.)Справи про відновлення прав на втрачені цінні папери на пред’явника та векселі – 0,9;

8.)Справи про передачу безхазяйної нерухомої речі у комунальну власність – 0,7;

9.)Справи про визнання спадщини відумерлою – 0,5;

10.)Справи про надання особі психіатричної допомоги у примусовому порядку – 0,5;

11.)Справи про обов’язкову госпіталізацію до протитуберкульозного закладу – 0,5;

12.)Справи про розкриття банком інформації, яка містить банківську таємницю, щодо юридичних та фізичних осіб  - 0,6;

13.)Справии, що виникають із сімейних правовідносин, з них:

- надання права на шлюб – 0,8;

- розірвання шлюбу за заявою подружжя, яке має дітей - 0,3;

- поновлення шлюбу після його розірвання – 0,6;

- встановлення режиму окремого проживання за заявою подружжя – 0,8;

14.)Інші справи -0,6

 

6.4 При реєстрації заяв, подань, клопотань в порядку КАС України встановлюються  такі коефіцієнти складності:

- судові доручення – 0,1;

- заяви,клопотання,подання – 0,1;

- заяви про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами – 0,3.

  При реєстрації адміністративних справ встановлюються  такі коефіцієнти складності:

1.)Справи зі спорів з приводу забезпечення реалізації громадянами права голосу на виборах і референдума – 0,6;

2.)Справи зі спорів з приводу забезпечення реалізації конституційних прав особи, а також реалізації статусу депутата представницького органу влади, організації діяльності цих органів, зокрема зі спорів:

- забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та  посадових і службових осіб цих органів -1;

- забезпечення права особи на доступ до публічної інформації - 1,1;

3.)Справи зі спорів з приводу забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони – 0,5;

4.)Справи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері освіти, науки, культури та спорту – 0,6;

5.)Справи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері економіки, зокрема зі спорів – 0,5

- реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі спори у сфері: електроенергетики (крім ядерної енергетики); енергозбереження, альтернативних джерел енергії, житлово-комунального господарства; теплопостачання; питного водопостачання – 0,9;

6.)Справи зі спорів з приводу забезпечення сталого розвитку населених пунктів та землекористування,  зокрема зі спорів у сфері:

- містобудування; планування і забудови територій; архітектурної діяльності – 2,5;

- землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин -1,6;

- державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки) -2,5;

7.)Справи зі спорів з приводу охорони навколишнього природного середовища – 0,7;

8.)Справи зі спорів з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства - 0,5;

9.)Справи зі спорів з приводу реалізації публічної фінансової політики – 0,8;

10.)Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та спорів у сфері публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо:

- збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування – 1,8;

- управління, нагляду та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування – 0,6;

- соціального захисту дітей війни – 0,5;

- соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи- 0,6;

- соціального захисту сімей із дітьми- 0,3;

- соціального захисту та зайнятості інвалідів- 0,6;

- праці, зайнятості населення (крім зайнятості інвалідів), реалізації публічної житлової політики- 1,1;

11.) Справи зі спорів з приводу забезпечення юстиції – 0,5;

12.) Справи зі спорів з відносин публічної служби - 2,7;

13.)Інші справи – 0,5.

 

6.5 При реєстрації справ про адміністративні правопорушення встановлюються  такі коефіцієнти складності:

1.)Справи про пошкодження автомобільних доріг, вулиць, дорожніх споруд, залізничних переїздів і технічних засобів (ст.139 КУпАП) - 0,2;

2.)Справи про порушення правил адміністративного нагляду (ст.187 КУпАП) – 0,2;

3.)Справи про порушення  Митного кодексу -0,5;

4.)Справи про порушення кримінально-виконавчого кодексу – 0,4;

5.)Справи про корупційні адмінправопорушення – 2,2;

6.)Інші справи – 0,3.

  При реєстрації справ у порядку виконання постанов у справах про адміністративні правопорушення встановлюється  коефіцієнт складності - 0,2.

 

  1. Коефіцієнт адміністративних посад

7.1 В автоматизованій системі документообігу суду для суддів, які займають адміністративні посади  встановлюються наступні коефіцієнти:

- голова суду – 1 (рішення зборів суддів №1 від 16.01.2015 року);

                       -  0,9 (рішення зборів суддів №2 від 20.01.2017 року);

 

  1. Спеціалізація суддів з розгляду судових справ 

8.1 В суді запроваджено спеціалізацію з розгляду кримінальних проваджень відносно неповнолітніх та обираються слідчі судді, які здійснюють повноваження з судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні в порядку, передбаченому процесуальним законом.

8.2 Кримінальні провадження (справи), де злочини скоєні неповнолітніми або малолітніми розглядають судді (основний та резервний), уповноважені зборами суддів (рішення зборів суддів №1 від 16.01.2015 року, №14 від 19.12.2016 року,№12 від 20.12.2017 року).

        8.3 Слідчі судді (основний та резервний), які здійснюють повноваження з судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні в порядку, передбаченому процесуальним законом обираються зборами суддів (рішення зборів суддів №1 від 16.01.2015 року, №5 від 06.02.2015 року,№12 від 20.12.2017 року). Основному слідчому судді розподіляються всі категорії справ, окрім кримінальних. Резервному судді (на час відпустки, хвороби, відрядження) розподіляються всі категорії справ, окрім кримінальних, за виключення проваджень щодо неповнолітніх (рішення зборів суддів №5 від 06.02.2015 року, №14 від 19.12.2016 року, №1 від 17.01.2017 року, №2 від 20.01.2017 року,№4 від 04.07.2017 року).

        Основному слідчому судді розподіляються всі категорії справ. Резервному судді (на час відпустки, хвороби, відрядження та в інших випадках) розподіляються всі категорії справ (рішення зборів суддів №12 від 20.12.2017 року).

        8.4 Розподіл судових справ із судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні в порядку, передбаченому процесуальним законом, здійснюється серед слідчих суддів у святкові та неробочі дні, відповідно до графіку їх чергування, затвердженого головою суду.

8.5 Автоматизований розподіл судових справ між суддями (колегіями суддів) здійснюється з урахуванням спеціалізації суддів, у тому числі спеціалізації зі здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх. За допомогою автоматизованого розподілу визначається також запасний суддя та слідчий суддя.

 

  1. Автоматизований розподіл судових справ між суддями після відновлення роботи автоматизованої системи.

        9.1 Знеструмлення електромережі суду, вихід з ладу обладнання або комп’ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи та тривають понад п’ять робочих днів, відповідно до  п. 2.3.55 Положення фіксуються актами, складеними комісією під головуванням керівника апарату суду (особи, яка виконує його обов’язки), із зазначенням у них дати, часу настання та закінчення дії відповідних обставин, причин виникнення, заходів, вжитих для їх усунення.  

        9.2 У разі настання вище перелічених обставин, розподіл судових справ, які за законом мають розглядатись невідкладно з метою недопущення порушення конституційних прав громадян (судові справи, пов'язані з виборчим процесом, судові справи про встановлення або усунення обмежень щодо реалізації права на мирні зібрання, вирішення питання застосування запобіжного заходу у виді взяття під варту, клопотання слідчого, прокурора про забезпечення кримінального провадження, клопотання про проникнення у житло, обшук чи огляд житла тощо)  здійснюється між всіма суддями, що мають повноваження на час розподілу, з дотриманням принципу черговості надходження справ до суду, в алфавітному порядку прізвищ суддів з урахуванням спеціалізації (рішення зборів суддів №1 від 15.01.2015 року). 

        9.3 Не пізніше наступного робочого дня після усунення обставин, які  зазначені у п.9.1 Засад до автоматизованої системи вноситься передбачена Положенням про автоматизовану систему документообігу суду інформація із зазначенням у хронологічному порядку номера та дати фактичного надходження кореспонденції до суду, а також інформація про її розподіл.

 

  1. Прикінцеві та перехідні положення

          10.1 Ці Засади набирають чинності з дня їх затвердження зборами суддів Краснолиманського міського суду Донецької області.

          10.2 У разі внесення змін до Засад використання автоматизованої системи документообігу суду збори суддів  новим рішенням затверджують відповідні зміни до Засад використання автоматизованої системи документообігу  суду. Зміни до Засад набирають чинності з дня їх затвердження зборами суддів.

          10.3 Засади використання автоматизованої системи документообігу суду (зі змінами та доповненнями) вносяться до автоматизованої системи та оприлюднюються на веб-порталі судової влади України не пізніше робочого дня, що настає після проведення цих зборів.